Medarbejder med fokus på økonomi til en ny administrativ enhed i Center for Psykiatri og handicap

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst og evner til at være med til at gøre en forskel for både medarbejdere, borgere og organisationen i en spændende hverdag?

Ud over at blive en del af vores administrative team, vil du være med til at binde alle områder sammen i vores nyetablerede center, hvor tre centre for nyligt er blevet lagt sammen.

Om arbejdet
Du kommer til at indgå i et administrativt team med 11 medarbejdere på Færgegårdsvej15 i Vordingborg, tæt på station og offentlig transport. Du får også mulighed for at arbejde hjemmefra.

Administrationen er præget af en positiv kultur, hvor vi ser vores forskelligheder som en ressource.

Udover at drifte den administrative del af organisationen, yder vi også administrativ service til medarbejderne i centret, samt de mange borgere, som får støtte i vores center.

Arbejdsopgaverne er med hovedfokus på økonomi KMD OPUS.

  • Månedligt budget og regnskabsopfølgninger
  • Budget vejledning og koordinering til afdelingsledere
  • Budget omplaceringer
  • Statusafstemninger
  • Fakturering
  • Udarbejdelse af betalingsaftaler for beboere i vores botilbud samt beregning af indkomstbestemt husleje
  • Opdateringer og indberetninger på Tilbudsportalen herunder tilsynslister
  • Borgerøkonomi herunder revision af beboerregnskaber, samt vejledning og oplæring af medarbejdere i regnskabsføring
  • Ad hoc-opgaver herunder betaling af regninger samt pasning af telefon etc.
Du vil i løsningen af opgaverne arbejde sammen med den enkelte leder i centret og Vordingborg kommunes økonomifunktion.

Vi søger også en ny medarbejder med hovedfokus på KMD Vagtplan, som vil blive din nærmeste kollega.

Den nyoprettede administrative enhed, er administration for en række botilbud med omkring 890 beboere, borgere med støtte i eget hjem, Social Virksomhed, Rådgivning, væresteder, klubber mm. Der er i alt omkring 600 medarbejdere i det samlede center.

Løn og ansættelsesforhold: Iflg. overenskomsten.

Vi gør opmærksom på at Vordingborg Kommune indhenter relevante attester i henhold til kommunens procedure: ”Procedure for at indhente og håndtere straffe – og børneattest”.
Stillingerne er på 37 timer
 
Ansøgningsfristen er mandag den 11. marts 2024. Samtalerne vil blive afholdt torsdag d.14. marts 2024 og ansættelse vil være fra 1.april eller efter aftale.

Hvis du er interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Hedi Egtved Wiese, som er leder af afdelingen på telefon 21 68 56 51.

Vi ser vi frem til at modtage din ansøgning.
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vordingborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vordingborg Kommune, Industrivej 9, 4720 Præstø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6000858

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet