Bliv dataindsamler ved dagligvarebutikker - fleksible arbejdstider og god løn

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger dataindsamlere, der har mod på at kontakte kunder foran dagligvarebutikker, hvor du ganske enkelt skal spørge ankomne kunder, om de vil tage deres bon med ud til dig til en forbrugerundersøgelse.

Arbejdstider:

Vagterne er på 3,5 eller 4 timer i følgende tidsrum mandag til søndag:

7.30 -11.30, 11.00 -14.30, 14.30 - 18.00, 18.00 - 21.30

Løn:

DKK 130 i timen + 1 kr i bonus per indsamlet bon.

Antal timer:

Der vil være mulighed for at få mellem 3,5 til 15 timer om ugen. Antallet af timer afhænger dog af, om du kan køre rundt til andre byer, udover det område du bor i. Vagterne ligger mandag til søndag fra tidlig morgen til sen aften. Du vil også kunne nøjes med at få enkelte vagter om måneden, hvis din tid ikke er til mere. 

Hvad enten du ser jobbet som ungdomsjob, deltidsjob eller som supplement til andre jobs eller dit studie, er din ansøgning relevant for os, så længe du går engageret til opgaven.

Sådan ansøger du:

Er du interesseret i jobbet som dataindsamler, kan du sende en ansøgning til: shopper@customerjourneydenmark.com

HUSK:

- at skrive "Dataindsamler" i emneoverskriften i din ansøgning

- at notere, hvor i landet du kan tage vagter, og om du har bil eller adgang til en bil.

Vi ser frem til at høre fra dig :)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vordingborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Customer Journey Denmark ApS, Randersvej, 8450 Hammel

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5570373

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet